kryzys nuie kryzys tu cy tam trzeba patrzec do przodu i dzialac
[O1] ile można dostać za O1 tour z 2009 roku
Zwiń
X
-
[O1] ile można dostać za O1 tour z 2009 roku
Witam,
Nie wiem w sumie czy do dobrego działu dodaję posta, ale nie jest to oferta sprzedaży a jedynie rozważania.
Generalnie człowiek czasami zrobi coś nieprzemyślanego i potem żałuje. Ja nie żałuję, że mam Skodę O1 Tour, ale mam też 3 dzieci i żonę i generalnie - "ciasno im". Szczególnie, że te poddupniki dla dzieci zajmują miejsce i tylna kanapa nie daje rady. Bagażnik owszem, ale na dalekie podróże auto po prostu nie nadaje się w takiej konfiguracji.
Co ciekawe - pracuję w domu i mimo, że mam auto 3 lata, to przebieg wynosi 30 000. Od dealera dostałem instalkę LPG to (a jakże) brałem :-)
Zastanawiam się nad zamianą na jakiegoś minivana. Wiem, że zawsze mogę sprawdzić na otomoto, ale powiedzcie mi po ile realnie chodzą takie pewne sztuki jak moja. Może ktoś ostatnio sprzedawał:
O1 Tour
- rocznik 2009
- 1.6 + fabryczne Landi Renzo
- przebieg 30 000
- klima manualna, el. szyby, lusterka i klamki lakierowane
- dodatkowo opony zimowe - w zasadzie to przejechały może 10 000 km
Bardzo mi szkoda tego auta, bo samemu jeździ mi się wyśmienicie, no ale rodzina narzeka :-(. Sprzedawać przez forum czy dać ogłoszenie?
-
-
Kurcze 30 kkm ,to szkoda sprzedawać, bo nie weźmiesz wiele za niego, a samochód ma wręcz symboliczny przebieg.
Ile kosztował jako nowy?
[ Dodano: Czw 26 Sty, 12 11:13 ]
Zamieszczone przez pandzikPoniżej 30k zł.
Dlatego nie warto sprzedawać IMHO.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rommanDzida,
Właśnie czytam o C4 Picasso. Kurcze - większość to 1.6 i 2.0 HDI i problemy których teraz nie mam - wtryski, turbiny, dwumasa. Szlag by trafił. Szkoda, że takie nowe kosztują 2x tyle co moja skoda.
Jako nowy kosztował 45 tys złPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osromman, masz autko ekonomiczne na te czasy - mało jezdzisz.....to "rodzinka" jakos wytrzyma :diabelski_usmiech
Reasumując:
Nie sprzedawaj bo grosze weźmiesz, a większość potencjalnych minivanów ma już lata świetności za sobą.
Jest jeszcze druga opcja: Jeżeli Cię stać (masz kasę/kredyty/leasing) rozejrzyj się za czymś w miarę bezproblemowym (nowy Scenic 1.6 16V - myślę że można by go kupić poniżej 60 kPLN), możesz też poczekać co pokaże Dacia w Genewie, ma być podobno nowy interesujący minivan.
Powodzenia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez progressowyChyba rozsądny wybór wzgledem np audi a4 z 2001r?
a jak się tym jeździ ? audi oczywiście...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dzida,
Ma to sens. Przeczekam. Chociaż Dacia do mnie nie przemawia. Ale za bardzo lubię skodzinę, żeby ją oddać za pól darmo tylko po to ,żeby raz w roku wygodniej na wakacje jechać.
piotrek_os,
Trudno o coś bardziej ekonomicznego - nigdy nie zastanawiam się, czy jechać bo paliwo drogie - i o to chyba chodzi. Czasem żałuję, że tak rzadko mam okazję przejechać się, bo naprawdę lubię to auto
Komentarz
-
-
romman, niestety O1 nawet jakby była z 2010 r. to bryłe ma "starą" i wielkiej kasy za nią nie dostaniesz. Na allegro takie auta stoją +-33 tyś., ale za taką cenę się nie sprzedadzą...
Tak jak mówi Dzida, poczekaj na nową Dacie Lodgy. Moim skromnym zdaniem wygląda bardzo ciekawie i miejsca też jest w niej dosyć dużo
Lodgy będzie rywalizował na rynku z m.in. Volkswagenem Touranem, Renault Sceniciem czy Citroenem C4 Picasso. Głównym atutem rumuńskiego pojazdu ma być przystępna cena, dużo lepsze niż w innych Daciach materiały wykończeniowe oraz 3-letnia gwarancja.
W zależności od wersji, nadwozie o długości 4,5 metra będzie skrywało miejsce dla 5 lub 7 pasażerów. Jak zapewnia producent, osoby zajmujące miejsca we wszystkich rzędach siedzeń będą miały zapewnioną wystarczającą ilość miejsca na nogi oraz przestrzeń nad głową.
Podobno ma kosztować ok. 40 tyś, więc może być kolejnym hitem po Dusterze"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BiszczuPodobno ma kosztować ok. 40 tyś, więc może być kolejnym hitem po Dusterze
Skłaniałbym sie do ceny 50tys.zł - co będzie i tak o 10tys zł mniej od Orlando. Z tym, że Orlando będzie zdecydowanie lepiej wykończonym samochodem.
Komentarz
-
-
Nie jest AŻ tak źle. Ja mam ten sam problem - tzn 3 małe dzieci z tyłu i O1 full wypas z 2009 z LPG. Bezawaryjna itd...
Problem z miejscem dla dzieci rozwiązałem tak: pojechałem do dilera fotelików Maxi Cosi i dobrałem takie trzy foteliki, które wchodzą do tyłu. Dało się, dzieci nie mają ciasno (siedzą w 2 full wymiarowych fotelikach do 36 kg oraz 1 do 18 kg - najmłodszy), jednak zapięcie ich jest faktycznie problematyczne.
Ale główny powód to niestety koszty. Zrobiłem rozeznanie i koszty posiadania vana nawet typu VW Sharana są o niebo wyższe niż O1. Praktycznie O1 z LPG nie kosztuje nic, jeśli ma się ją od nowości. Natomiast znajomy ma kilkuletniego VW Sharana i koszty są 3-4 krotnie wyższe. Po trasie pali mało, ale po miescie żre jak smok (1.9 TDI). Klocki, tarcze, turbina, wydech, wtryski, klima, dogrzewacz silnika (bez tego w zimie vana nie da się ogrzać) - co chwile coś siada. Komfort jazdy jest wysoki, ale to nie ma sensu.
Na nowego vana mnie nie stać - wydatek ponad 100 tys. zł.
Ponieważ kiedyś z całą rodziną jeździlismy Maluchem w 4 a nawet w 5 osób (to były czasy), to stwierdziłem, że na razie trzeba radzić sobie z tym, co się ma.
Plan mam taki, że jeszcze parę lat jeżdże Octavką, potem gdy dzieci będą już duże i faktycznie bedziemy jeździć na dalsze wyprawy, kupię NOWEGO vana typu Sharan. Może że znajdę faktycznie jakiegoś 2-3 letniego z przebiegiem 60 - 80 tys., ale wiadomo jak jest z używanymi. Nie wyobrażam sobie postoju, np. z powodu urwanej turbiny, w środku Niemiec z trójką dzieci na pokładzie. Nowy też może paść, ale prawdopodobieństwo o wiele niższe.Pozdrawiam tom_tom
Komentarz
-
-
tom.tom, Porównujesz nową małą Octavkę do Dużego Vana. To inne klasy samochodów. Trudno aby koszty utrzymania były podobne.
Porównaj Octavie do vana zbudowanego na płycie kompakta - np. benzynowej Zafiry czy Scenica. Tu różnice Nie będą aż tak duże.
twierdzisz też Ze utrzymanie O1 z lpg nie kosztuje nic. Bez komentarza. Powiem tylko, że utrata wartości na przestrzeni 3 lat to 50% wartości sam. To nic?
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 10:37 ]
Zamieszczone przez Biszczu44 tyś tak jak podają www
Komentarz
-
-
pandzik, ale 50k za vana to naprawdę niewiele....Dacia nie Dacia ale 50k to będzie atrakcyjna cena dla dużej rodzinki :wink:
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 10:45 ]
ps. mnie osobiście bardzo podoba się DUSTER (z zewnątrz) w środku nie bardzo i plastiki słabo wyglądają :kciukminus no i moją żona powiedziała, że ze "smoczkiem" nie ma zamiaru się rozstawać tym bardzie na DACIE :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLpandzik, ale 50k za vana to naprawdę niewiele....Dacia nie Dacia ale 50k to będzie atrakcyjna cena dla dużej rodzinki :wink:
[ Dodano: Pią 27 Sty, 12 10:48 ]
romman, Możesz w pieniądzach za swoją O1 poszukać Xsary Picasso z 2009/2010 roku. Autka także stare technologicznie ale dość wygodne.
Komentarz
-
-
na Skodę też się na początku narzekało...a teraz jest najlepiej sprzedającym się autem w PL...podobnie może być z Dacią...takie moje zdanie
a Lodgy ładny :P
romman, linka dla Ciebie
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Na żywo wygląda już gorzej. Zresztą podobnie było z Dusterem. Na oficjalnych filmach wyglądał doskonale, na ulicy razi malutkimi rozmiarami i ogólnie tandetą.
Lodgy: http://www.youtube.com/watch?v=f-iOH...eature=related
Komentarz
-
Komentarz